Szczecin - Pracownik knacelarii
Dodane Poniedziałek, 20 Kwietnia 2015, 10:37:36, ID ogłoszenia: 1240Opis ogłoszenia Szczecin - Pracownik knacelarii
ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:
Pracownik kancelarii
miejsce pracy: Szczecin
nr ref.: kancelaria_Szczecin/04.2015
Zakres obowiązków:
- odbiór korespondencji (potwierdzanie dowodów dostaw, sporządzanie protokołów rozbieżności)
- rejestracja korespondencji w systemach informatycznych oraz w programie Excel
- weryfikacja merytoryczna dokumentów
- dostarczanie korespondencji upoważnionym pracownikom
- opracowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej
- obsługa skrzynki mailowej, kontakt z klientami firmy
- raportowanie
Nasze oczekiwania:
- obsługa komputera
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kopiarka
- obsługa skrzynki mailowej
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- odpowiedzialność
- samodyscyplina
- umiejętność postępowania wg procedur
- doskonała organizacja własnego czasu pracy
- mile widziane osoby posiadające status studenta
Nasza oferta:
- praca w pełnym wymiarze godzin
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- stawka godzinowa w wysokości 10 zł brutto
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość skorzystania z programu atrakcyjnych benefitów
Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie CV wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym w tytule wiadomości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez ArchiDoc SA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 Poz. 883)".
Opis ogłoszenia - Szczecin - Pracownik knacelarii
ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:
Pracownik kancelarii
miejsce pracy: Szczecin
nr ref.: kancelaria_Szczecin/04.2015
Zakres obowiązków:
- odbiór korespondencji (potwierdzanie dowodów dostaw, sporządzanie protokołów rozbieżności)
- rejestracja korespondencji w systemach informatycznych oraz w programie Excel
- weryfikacja merytoryczna dokumentów
- dostarczanie korespondencji upoważnionym pracownikom
- opracowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej
- obsługa skrzynki mailowej, kontakt z klientami firmy
- raportowanie
Nasze oczekiwania:
- obsługa komputera
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kopiarka
- obsługa skrzynki mailowej
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- odpowiedzialność
- samodyscyplina
- umiejętność postępowania wg procedur
- doskonała organizacja własnego czasu pracy
- mile widziane osoby posiadające status studenta
Nasza oferta:
- praca w pełnym wymiarze godzin
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- stawka godzinowa w wysokości 10 zł brutto
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość skorzystania z programu atrakcyjnych benefitów
Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie CV wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym w tytule wiadomości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez ArchiDoc SA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 Poz. 883)".