Szczecin - Pracownik knacelarii

Dodane Poniedziałek, 20 Kwietnia 2015, 10:37:36, ID ogłoszenia: 1240
Do negocjacji
Szczecin - Pracownik knacelarii
Wyświetleń: 1787

Opis ogłoszenia Szczecin - Pracownik knacelarii

ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:

Pracownik kancelarii
miejsce pracy: Szczecin
nr ref.: kancelaria_Szczecin/04.2015

Zakres obowiązków:
- odbiór korespondencji (potwierdzanie dowodów dostaw, sporządzanie protokołów rozbieżności)
- rejestracja korespondencji w systemach informatycznych oraz w programie Excel
- weryfikacja merytoryczna dokumentów
- dostarczanie korespondencji upoważnionym pracownikom
- opracowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej
- obsługa skrzynki mailowej, kontakt z klientami firmy
- raportowanie

Nasze oczekiwania:
- obsługa komputera
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kopiarka
- obsługa skrzynki mailowej
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- odpowiedzialność
- samodyscyplina
- umiejętność postępowania wg procedur
- doskonała organizacja własnego czasu pracy
- mile widziane osoby posiadające status studenta

Nasza oferta:
- praca w pełnym wymiarze godzin
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- stawka godzinowa w wysokości 10 zł brutto
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość skorzystania z programu atrakcyjnych benefitów

Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie CV wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym w tytule wiadomości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez ArchiDoc SA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 Poz. 883)".

Opis ogłoszenia - Szczecin - Pracownik knacelarii

ArchiDoc SA – lider na rynku nowoczesnych usług biznesowych w obszarze zarządzania dokumentami w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:

Pracownik kancelarii
miejsce pracy: Szczecin
nr ref.: kancelaria_Szczecin/04.2015

Zakres obowiązków:
- odbiór korespondencji (potwierdzanie dowodów dostaw, sporządzanie protokołów rozbieżności)
- rejestracja korespondencji w systemach informatycznych oraz w programie Excel
- weryfikacja merytoryczna dokumentów
- dostarczanie korespondencji upoważnionym pracownikom
- opracowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej
- obsługa skrzynki mailowej, kontakt z klientami firmy
- raportowanie

Nasze oczekiwania:
- obsługa komputera
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kopiarka
- obsługa skrzynki mailowej
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- odpowiedzialność
- samodyscyplina
- umiejętność postępowania wg procedur
- doskonała organizacja własnego czasu pracy
- mile widziane osoby posiadające status studenta

Nasza oferta:
- praca w pełnym wymiarze godzin
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- stawka godzinowa w wysokości 10 zł brutto
- praca w młodym, dynamicznym zespole
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość skorzystania z programu atrakcyjnych benefitów

Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie CV wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym w tytule wiadomości.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez ArchiDoc SA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 Poz. 883)".