Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim

Dodane Piątek, 14 Kwietnia 2017, 22:43:09, ID ogłoszenia: 12397
Do negocjacji
Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Wyświetleń: 488

Opis ogłoszenia Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie
• dobra znajomość języka francuskiego
• dobra znajomość języka angielskiego
• doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
• znajomość pakietu MS Office

Obowiązki:
• odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
• kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
• praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:
• stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
• przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie
• dobra znajomość języka francuskiego
• dobra znajomość języka angielskiego
• doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
• znajomość pakietu MS Office

Obowiązki:
• odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
• kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
• praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:
• stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
• przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52