Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności

Dodane Poniedziałek, 15 Stycznia 2018, 12:37:51, ID ogłoszenia: 17350
Do negocjacji
Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności
Wyświetleń: 269

Opis ogłoszenia Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności


Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych to firma współpracująca najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

OFERTA PRACY – SZCZECIN

dla naszego klienta zakładu usługowego ze Szczecina, wieloletniego pracodawcy osób niepełnosprawnych
poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość MS Office (Excel, Word),
- mile widziana znajomość programu ENOVA,

Obowiązki:

- prowadzenie spraw administracyjnych, kancelaryjnych,
- sporządzanie i wysyłanie pism, maili,
- wprowadzanie danych do systemu,
- sporządzanie zestawień,

oferujemy:

- pracę w pełnym wymiarze,
- atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale brutto 2500-4000 (w zależności od wykształcenia i kompetencji),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,

kontakt dla osób zainteresowanych i posiadających ważne orzeczenie o niepełnosprawności -
Renata Ginter, HR manager - 500-622-662

Opis ogłoszenia - Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności


Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych to firma współpracująca najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

OFERTA PRACY – SZCZECIN

dla naszego klienta zakładu usługowego ze Szczecina, wieloletniego pracodawcy osób niepełnosprawnych
poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Referent ds. administracji z Orzeczeniem o Niepełnosprawności

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość MS Office (Excel, Word),
- mile widziana znajomość programu ENOVA,

Obowiązki:

- prowadzenie spraw administracyjnych, kancelaryjnych,
- sporządzanie i wysyłanie pism, maili,
- wprowadzanie danych do systemu,
- sporządzanie zestawień,

oferujemy:

- pracę w pełnym wymiarze,
- atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale brutto 2500-4000 (w zależności od wykształcenia i kompetencji),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,

kontakt dla osób zainteresowanych i posiadających ważne orzeczenie o niepełnosprawności -
Renata Ginter, HR manager - 500-622-662