SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI

Dodane Piątek, 07 Października 2016, 13:30:08, ID ogłoszenia: 8210
Do negocjacji
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI
Wyświetleń: 640

Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Gorzowa Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI

/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
• udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych

WYMAGANIA:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta niemieckiego
• inicjatywa w działaniu
• poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
• determinacja ukierunkowana na rozwiązywanie problemów
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7:00 a 18:00
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• minimum średnie wykształcenie

OFERUJEMY:
• stałą pracę w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie za pracę
• udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dostęp do prywatnej służby zdrowia
• doświadczenie zawodowe w obszarze Business Portalu
• pakiet świadczeń socjalnych
• przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335

Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Gorzowa Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – J. NIEMIECKI

/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
• udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych

WYMAGANIA:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta niemieckiego
• inicjatywa w działaniu
• poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
• determinacja ukierunkowana na rozwiązywanie problemów
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7:00 a 18:00
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• minimum średnie wykształcenie

OFERUJEMY:
• stałą pracę w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie za pracę
• udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dostęp do prywatnej służby zdrowia
• doświadczenie zawodowe w obszarze Business Portalu
• pakiet świadczeń socjalnych
• przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl tel. 508 913 479

Agencja Doradztwa Personalnego nr rejestru 5335