Specjalista ds. obsługi klienta
Dodane Czwartek, 02 Sierpnia 2018, 21:41:24, ID ogłoszenia: 20652Opis ogłoszenia Specjalista ds. obsługi klienta
W związku z dynamicznym rozwojem, firma produkcyjna z kapitałem skandynawskim poszukuje do działu obsługi klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja: Kołbaskowo-okolice Szczecina
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Nadzór nad realizacją zamówień klienta
- Komunikację z klientem n/t dostępności zasobów
- Zbieranie informacji zwrotnej od klienta
- Wprowadzanie i potwierdzanie zamówień od klienta
- Koordynację informacji n/t reklamacji otrzymywanych od klientów
- Zbieranie i wewnętrzna dystrybucja forecastow od klientów
- Pracę w systemie ERP
Od kandydata oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze klienta w firmie produkcyjnej
- Doświadczenia w pracy w systemie ERP - mile widziane Axapta
- Dobrej znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres experts@lsj.pl podając w temacie: Specjalista ds. obsługi klienta lub przez formularz znajdujący się na stronie https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-w-dziale-obslugi-klienta/5147-3181-25-d46-2626.html
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. obsługi klienta
W związku z dynamicznym rozwojem, firma produkcyjna z kapitałem skandynawskim poszukuje do działu obsługi klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja: Kołbaskowo-okolice Szczecina
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Nadzór nad realizacją zamówień klienta
- Komunikację z klientem n/t dostępności zasobów
- Zbieranie informacji zwrotnej od klienta
- Wprowadzanie i potwierdzanie zamówień od klienta
- Koordynację informacji n/t reklamacji otrzymywanych od klientów
- Zbieranie i wewnętrzna dystrybucja forecastow od klientów
- Pracę w systemie ERP
Od kandydata oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze klienta w firmie produkcyjnej
- Doświadczenia w pracy w systemie ERP - mile widziane Axapta
- Dobrej znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres experts@lsj.pl podając w temacie: Specjalista ds. obsługi klienta lub przez formularz znajdujący się na stronie https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-w-dziale-obslugi-klienta/5147-3181-25-d46-2626.html
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin