Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim/lub włoskim/lub niemieckim
Dodane Środa, 08 Sierpnia 2018, 15:09:23, ID ogłoszenia: 20746Opis ogłoszenia Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim/lub włoskim/lub niemieckim
Dla naszego Klienta, firmy o międzynarodowym zasięgu, znanej jako jeden z lepszych pracodawców na lokalnym rynku, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim/lub włoskim/lub niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- wprowadzanie i administrowanie danymi w systemie
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
- uczestnictwo w projektach wewnątrz firmowych
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego
- komunikatywna znajomość języka francuskiego lub włoskiego lub niemieckiego
- dobra znajomość obsługi komputera
- doświadczenie w pracy związanej z administracją będzie dodatkowym atutem
- dyspozycyjność do podjęcia pracy na pełen etat
Oferta:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w link:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-biurowy-z-jezykiem-francuskim/5165-3200-25-d46-2626.html
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z Martą Cichecką 513 443 273
Prosimy o załączenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
LSJ HR Group, nr licencji: 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim/lub włoskim/lub niemieckim
Dla naszego Klienta, firmy o międzynarodowym zasięgu, znanej jako jeden z lepszych pracodawców na lokalnym rynku, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zamówień z językiem francuskim/lub włoskim/lub niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- wprowadzanie i administrowanie danymi w systemie
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
- uczestnictwo w projektach wewnątrz firmowych
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego
- komunikatywna znajomość języka francuskiego lub włoskiego lub niemieckiego
- dobra znajomość obsługi komputera
- doświadczenie w pracy związanej z administracją będzie dodatkowym atutem
- dyspozycyjność do podjęcia pracy na pełen etat
Oferta:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w link:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-biurowy-z-jezykiem-francuskim/5165-3200-25-d46-2626.html
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z Martą Cichecką 513 443 273
Prosimy o załączenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
LSJ HR Group, nr licencji: 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin