Specjalista ds. pomocy technicznej - Szczecin

Dodane Wtorek, 02 Listopada 2021, 15:13:37, ID ogłoszenia: 49001
Do negocjacji
Specjalista ds. pomocy technicznej - Szczecin
Wyświetleń: 95

Opis ogłoszenia Specjalista ds. pomocy technicznej - Szczecin

Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?
Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej?
Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie!

Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!

oferujemy:
-umowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta
-pracę przez 3 dni w tygodniu
-wolne weekendy
-niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)
-pakiet szkoleń wprowadzających
-pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)

zadania:
-stacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowego
-analiza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii
-instalacja sprzętu oraz oprogramowania
-kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego
-wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami

oczekujemy:
-znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office
-zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywność
-podstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych
-gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu
-dobrej znajomości języka angielskiego
-prawo jazdy kat. B - mile widziane

Aplikuj tutaj:
https://randstadpl.traffit.com/public/an/dkk1ekltYz0=

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. pomocy technicznej - Szczecin

Interesują Cię technologie i chciałbyś postawić pierwsze kroki na rynku pracy?
Studiujesz i szukasz pracy dodatkowej?
Jeśli tak, ta oferta jest skierowana do Ciebie!

Do międzynarodowej firmy meblarskiej poszukujemy stacjonarnych specjalistów pomocy technicznej. Nie czekaj, aplikuj już teraz!

oferujemy:
-umowę o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia u klienta
-pracę przez 3 dni w tygodniu
-wolne weekendy
-niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)
-pakiet szkoleń wprowadzających
-pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)

zadania:
-stacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowego
-analiza, diagnoza i rozwiązywanie problemów, incydentów oraz awarii
-instalacja sprzętu oraz oprogramowania
-kontakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego
-wykonywanie codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami

oczekujemy:
-znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office
-zorientowania na klienta, otwartości i komunikatywność
-podstawowej wiedzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych
-gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu
-dobrej znajomości języka angielskiego
-prawo jazdy kat. B - mile widziane

Aplikuj tutaj:
https://randstadpl.traffit.com/public/an/dkk1ekltYz0=

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47