Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym i internetowym
Dodane Poniedziałek, 03 Sierpnia 2020, 13:09:17, ID ogłoszenia: 45545Opis ogłoszenia Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym i internetowym
Sklep zajmujący się sprzedażą poleasingowego sprzętu komputerowego poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym i internetowym
Zakres obowiązków:
• obsługa klienta;
• czynna sprzedaż sprzętu komputerowego;
• obsługa sklepu internetowego i znanych portali aukcyjnych;
• kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami;
• dbanie o czystość i wizerunek miejsca pracy.
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego – preferowane techniczne informatyczne;
• status studenta lub osoby uczącej się mile widziane;
• umiejętności sprzedażowe zarówno przy ladzie sklepowej jak i przy konwersacjach mailowych lub telefonicznych;
• znajomość standardów obsługi klienta;
• znajomość branży IT w tym ecommerce;
• praktycznej wiedzy z zakresu budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego i technologii IT;
• znajomości systemów operacyjnych OS X, Windows, Linux, iOS, Android;
• samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za wykonywane działania.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny);
• stałe godziny pracy 9-17;
• wolne weekendy;
• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (działamy 24 lata na rynku);
• pracę w zgranym, młodym i przyjaznym zespole;
• możliwość ciągłego rozwoju – Informatyka wciąż się rozwija ????.
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym i internetowym
Sklep zajmujący się sprzedażą poleasingowego sprzętu komputerowego poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży w sklepie stacjonarnym i internetowym
Zakres obowiązków:
• obsługa klienta;
• czynna sprzedaż sprzętu komputerowego;
• obsługa sklepu internetowego i znanych portali aukcyjnych;
• kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami;
• dbanie o czystość i wizerunek miejsca pracy.
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego – preferowane techniczne informatyczne;
• status studenta lub osoby uczącej się mile widziane;
• umiejętności sprzedażowe zarówno przy ladzie sklepowej jak i przy konwersacjach mailowych lub telefonicznych;
• znajomość standardów obsługi klienta;
• znajomość branży IT w tym ecommerce;
• praktycznej wiedzy z zakresu budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego i technologii IT;
• znajomości systemów operacyjnych OS X, Windows, Linux, iOS, Android;
• samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za wykonywane działania.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny);
• stałe godziny pracy 9-17;
• wolne weekendy;
• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (działamy 24 lata na rynku);
• pracę w zgranym, młodym i przyjaznym zespole;
• możliwość ciągłego rozwoju – Informatyka wciąż się rozwija ????.