Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

Dodane Środa, 15 Marca 2023, 8:43:16, ID ogłoszenia: 53409
8 000 zł
Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim
Wyświetleń: 47

Opis ogłoszenia Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

● Analiza danych z Google Analytics, Search Console, Google Adwords,
Merchant Center i rekomendowanie działań marketingowych
● Planowanie, monitorowanie, analiza kampanii reklamowych/promocyjnych
oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
● Przygotowanie prezentacji, zestawień, raportów i rekomendacji, obsługa Data
Studio
● Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
● Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
● Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań
konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
● Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki
(m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:

● Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
● Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
● Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu
kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym
● Biegle obsługujesz takie narzędzia jak: Google Analytics, Search Console,
Google Adwords, Merchant Center
● Myślisz analitycznie i potrafisz rekomendować kolejne działania na podstawie
posiadanych danych liczbowych
● Potrafisz zarządzać wieloma projektami

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:

● Znajomość języka angielskiego
● Znajomość SEO/SEM
● Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation
● Posiadanie certyfikatu DIMAQ

MAMY DLA CIEBIE:

● System pracy hybrydowej [1 dzień stacjonarnie, 4 dni zdalnie]
● Ubezpieczenie zdrowotne
● Możliwość szkoleń
● System premiowy

WYNAGRODZENIE:

● 8 000 – 10 000 zł brutto, UOP
● 6 000 – 7 000 zł netto, B2B

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim

KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

● Analiza danych z Google Analytics, Search Console, Google Adwords,
Merchant Center i rekomendowanie działań marketingowych
● Planowanie, monitorowanie, analiza kampanii reklamowych/promocyjnych
oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
● Przygotowanie prezentacji, zestawień, raportów i rekomendacji, obsługa Data
Studio
● Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
● Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
● Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań
konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
● Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki
(m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:

● Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
● Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
● Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu
kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym
● Biegle obsługujesz takie narzędzia jak: Google Analytics, Search Console,
Google Adwords, Merchant Center
● Myślisz analitycznie i potrafisz rekomendować kolejne działania na podstawie
posiadanych danych liczbowych
● Potrafisz zarządzać wieloma projektami

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:

● Znajomość języka angielskiego
● Znajomość SEO/SEM
● Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation
● Posiadanie certyfikatu DIMAQ

MAMY DLA CIEBIE:

● System pracy hybrydowej [1 dzień stacjonarnie, 4 dni zdalnie]
● Ubezpieczenie zdrowotne
● Możliwość szkoleń
● System premiowy

WYNAGRODZENIE:

● 8 000 – 10 000 zł brutto, UOP
● 6 000 – 7 000 zł netto, B2B