Specjalista ds. administracji/zamówień z j. francuskiem
Dodane Sobota, 24 Czerwca 2017, 20:56:36, ID ogłoszenia: 13866Opis ogłoszenia Specjalista ds. administracji/zamówień z j. francuskiem
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka francuskiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office
Obowiązki:
- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. administracji/zamówień z j. francuskiem
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka francuskiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office
Obowiązki:
- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji z językiem francuskim” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52