Specjalista ds. administracji / zamówień z j. francuskim
Dodane Sobota, 30 Grudnia 2017, 20:18:20, ID ogłoszenia: 17101Opis ogłoszenia Specjalista ds. administracji / zamówień z j. francuskim
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firm będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Oferujemy Ci:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Powinieneś:
- mieć wykształcenie minimum średnie
- dobrze znać język francuski
- dobrze znać język angielski
- posiadać doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
Będziesz odpowiedzialny za:
- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- pracę z systemem komputerowym (logistycznym)
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „specjalista ds. administracji francuski” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. administracji / zamówień z j. francuskim
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firm będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Oferujemy Ci:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Powinieneś:
- mieć wykształcenie minimum średnie
- dobrze znać język francuski
- dobrze znać język angielski
- posiadać doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
Będziesz odpowiedzialny za:
- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- pracę z systemem komputerowym (logistycznym)
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „specjalista ds. administracji francuski” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52