Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim

Dodane Środa, 09 Sierpnia 2017, 16:43:35, ID ogłoszenia: 14714
Do negocjacji
Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim
Wyświetleń: 422

Opis ogłoszenia Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z zagranicznym kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie
- podstawowa/ dobra znajomość języka hiszpańskiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office


Obowiązki:

- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny


Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji hiszpański” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z zagranicznym kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Specjalista ds. administracji z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie
- podstawowa/ dobra znajomość języka hiszpańskiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office


Obowiązki:

- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny


Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista ds. administracji hiszpański” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52