Specjalista administracyjny z językami obcymi

Dodane Piątek, 01 Lipca 2022, 11:55:35, ID ogłoszenia: 51187
Do negocjacji
Specjalista administracyjny z językami obcymi
Wyświetleń: 42

Opis ogłoszenia Specjalista administracyjny z językami obcymi

Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!

Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?

Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!

Nie czekaj- aplikuj!

Oferujemy:
• wysokie wynagrodzenie miesięczne
• umowę o pracę
• pakiet benefitów
• opieka medyczna
• ubezpieczenie zdrowotne
• stabilne godziny pracy
• możliwość pracy hybrydowej
• międzynarodowe środowisko
• udział w globalnych projektach
• stały rozwój umiejętności
• liczne szkolenia

Zadania:
• przetwarzanie dokumentów
• przygotowywanie umów, zamówień, faktur
• zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisu
• udział w ciekawych projektach

Oczekujemy:
• dobra znajomość języka angielskiego min. B1+
• dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2)
• znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Zapraszam do kontaktu:
Aleskandra Polonis
Tel: 605 306 803

Opis ogłoszenia - Specjalista administracyjny z językami obcymi

Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!

Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?

Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!

Nie czekaj- aplikuj!

Oferujemy:
• wysokie wynagrodzenie miesięczne
• umowę o pracę
• pakiet benefitów
• opieka medyczna
• ubezpieczenie zdrowotne
• stabilne godziny pracy
• możliwość pracy hybrydowej
• międzynarodowe środowisko
• udział w globalnych projektach
• stały rozwój umiejętności
• liczne szkolenia

Zadania:
• przetwarzanie dokumentów
• przygotowywanie umów, zamówień, faktur
• zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisu
• udział w ciekawych projektach

Oczekujemy:
• dobra znajomość języka angielskiego min. B1+
• dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2)
• znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Zapraszam do kontaktu:
Aleskandra Polonis
Tel: 605 306 803