Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego

Dodane Czwartek, 19 Kwietnia 2018, 11:04:52, ID ogłoszenia: 18987
Do negocjacji
Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego
Wyświetleń: 319

Opis ogłoszenia Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego

Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta świadczącego usługi bankowe, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego

Zakres obowiązków:
- sprzedaż kredytów
- praca w terenie
- prace administracyjne
- obsługa klienta

Wymagania:
- umiejętności handlowe, sprzedażowe
- obsługa komputera, urządzeń biurowych, pakietu Office
- zaangażowanie w pracę i sprzedaż
- kultura osobista, dobry kontakt z klientem
- prawo jazdy kat. B

Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie od 3.000 zł brutto + prowizja za realizację planów
- szkolenie
- praca od poniedziałku do piątku po 8h/dziennie
- samochód służbowy w godzinach pracy

Miejsce pracy: Szczecin

W tytule wiadomości prosimy wpisać „Opiekun klienta”.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: katarzyna@agencja-headhunters.eu lub kontakt pod nr tel. 667 692 669

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych Headhunters Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Opis ogłoszenia - Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego

Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta świadczącego usługi bankowe, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy - Opiekun Klienta Bankowego

Zakres obowiązków:
- sprzedaż kredytów
- praca w terenie
- prace administracyjne
- obsługa klienta

Wymagania:
- umiejętności handlowe, sprzedażowe
- obsługa komputera, urządzeń biurowych, pakietu Office
- zaangażowanie w pracę i sprzedaż
- kultura osobista, dobry kontakt z klientem
- prawo jazdy kat. B

Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie od 3.000 zł brutto + prowizja za realizację planów
- szkolenie
- praca od poniedziałku do piątku po 8h/dziennie
- samochód służbowy w godzinach pracy

Miejsce pracy: Szczecin

W tytule wiadomości prosimy wpisać „Opiekun klienta”.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: katarzyna@agencja-headhunters.eu lub kontakt pod nr tel. 667 692 669

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych Headhunters Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).