Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)

Dodane Niedziela, 11 Czerwca 2017, 19:36:10, ID ogłoszenia: 13572
Do negocjacji
Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)
Wyświetleń: 410

Opis ogłoszenia Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office
- gotowość do podjęcia pracy w godzinach 15 – 23


Obowiązki:

- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień pochodzących z USA
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny


Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista –dział USA” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52

Opis ogłoszenia - Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Pracownik ds. administracji zamówień z językiem angielskim (dział USA)
Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami
- znajomość pakietu MS Office
- gotowość do podjęcia pracy w godzinach 15 – 23


Obowiązki:

- odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień pochodzących z USA
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)


Nasz Klient oferuje:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny


Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Specjalista –dział USA” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52