Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

Dodane Wtorek, 01 Stycznia 2019, 22:28:09, ID ogłoszenia: 22985
150 zł
Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)
Wyświetleń: 185

Opis ogłoszenia Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Typ szkolenia: E-learning na platformie

Jak zapisać się na szkolenie?
Należy dodać szkolenie do ?koszyka? i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 - godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia zamówienia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN wysyłane pocztą.

Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,
Kodeks Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,
Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty,
Stary dowód osobisty,
Paszport i jego zabezpieczenia,
Paszport dyplomatyczny,
Paszport służbowy MSZ,
Genewski Dokument Podróży,
Polski dokument podróży dla cudzoziemców,
Mały Ruch Graniczny,
Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,
Mowa ciała w praktyce,
Zasady autoprezentacji,
Sytuacje konfliktowe,
Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania,
Bariery w komunikacji,
Rodzaje klientów,
Wybrane profile klientów biur podróży,
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
Polacy w podróży,
Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,
Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,
Usługi turystyczne a prawa konsumenta,
Zasady reklamacji w biurze podróży,
Tabela frankfurcka,
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA,
Kod lotniska IATA,
Unijna czarna lista linii lotniczych,
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,
Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży,
Obecni pracownicy biur podróży,
Przyszli agenci turystyczni,
Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,
Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,
Prezentacje multimedialne,
Materiały multimedialne,
Słowniki,
Plansze edukacyjne,
Zadania warsztatowe.

Warunki zaliczenia:

Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,
Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 24 h,
Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych

Zamów: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/wakacje/ lub http://kurswiedzy.pl

Opis ogłoszenia - Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Typ szkolenia: E-learning na platformie

Jak zapisać się na szkolenie?
Należy dodać szkolenie do ?koszyka? i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 - godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia zamówienia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN wysyłane pocztą.

Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,
Kodeks Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,
Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty,
Stary dowód osobisty,
Paszport i jego zabezpieczenia,
Paszport dyplomatyczny,
Paszport służbowy MSZ,
Genewski Dokument Podróży,
Polski dokument podróży dla cudzoziemców,
Mały Ruch Graniczny,
Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,
Mowa ciała w praktyce,
Zasady autoprezentacji,
Sytuacje konfliktowe,
Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania,
Bariery w komunikacji,
Rodzaje klientów,
Wybrane profile klientów biur podróży,
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
Polacy w podróży,
Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,
Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,
Usługi turystyczne a prawa konsumenta,
Zasady reklamacji w biurze podróży,
Tabela frankfurcka,
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA,
Kod lotniska IATA,
Unijna czarna lista linii lotniczych,
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,
Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży,
Obecni pracownicy biur podróży,
Przyszli agenci turystyczni,
Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,
Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,
Prezentacje multimedialne,
Materiały multimedialne,
Słowniki,
Plansze edukacyjne,
Zadania warsztatowe.

Warunki zaliczenia:

Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,
Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 24 h,
Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych

Zamów: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/wakacje/ lub http://kurswiedzy.pl