Office Manager

Dodane Piątek, 10 Listopada 2017, 12:59:18, ID ogłoszenia: 16316
Do negocjacji
Office Manager
Wyświetleń: 499

Opis ogłoszenia Office Manager

Headhunters Sp. z o.o. (KRAZ 10079) dla swojego Klienta, nowoczesnej firmy produkcyjnej, poszukuje kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Office Manager

Miejsce pracy – Stargard, Zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: 
- koordynowanie prac administracyjnych (księgowość, logistyka, planowanie),
- obsługa systemu SAP,
- przygotowywanie zamówień,
- raportowanie do Dyrektora Zakładu oraz Dyrektora Handlowego,
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów.

Wymagania: 
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, zarządzanie,
- minimum 3 –letnie doświadczenie zawodowe,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- dobra znajomość j. angielskiego oraz środowiska MS Office,
- wysoka motywacja i umiejętność pracy w zespole.

Pracodawca oferuje: 
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w nowoczesnej firmie.

dorota@agencja-headhunters.eu

Kontakt: dorota@agencja-headhunters.eu

Wymagane dokumenty: CV z tematem wiadomości Office Manager zawierające klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych HEADHUNTERS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2135)”.

Opis ogłoszenia - Office Manager

Headhunters Sp. z o.o. (KRAZ 10079) dla swojego Klienta, nowoczesnej firmy produkcyjnej, poszukuje kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Office Manager

Miejsce pracy – Stargard, Zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: 
- koordynowanie prac administracyjnych (księgowość, logistyka, planowanie),
- obsługa systemu SAP,
- przygotowywanie zamówień,
- raportowanie do Dyrektora Zakładu oraz Dyrektora Handlowego,
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów.

Wymagania: 
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, zarządzanie,
- minimum 3 –letnie doświadczenie zawodowe,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- dobra znajomość j. angielskiego oraz środowiska MS Office,
- wysoka motywacja i umiejętność pracy w zespole.

Pracodawca oferuje: 
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w nowoczesnej firmie.

dorota@agencja-headhunters.eu

Kontakt: dorota@agencja-headhunters.eu

Wymagane dokumenty: CV z tematem wiadomości Office Manager zawierające klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych HEADHUNTERS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2135)”.