Młodszy specjalista ds. administracji zamówień

Dodane Niedziela, 03 Grudnia 2017, 17:02:15, ID ogłoszenia: 16761
Do negocjacji
  Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Wyświetleń: 440

Opis ogłoszenia Młodszy specjalista ds. administracji zamówień

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Miejsce pracy: Szczecin

Oferujemy Ci:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

Powinieneś:

- bardzo dobrze znać język angielski
- posiadać wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- posiadać umiejętność pracy w zespole


Będziesz odpowiedzialny za:

- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. administracji zamówień” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52

Opis ogłoszenia - Młodszy specjalista ds. administracji zamówień

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:

Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Miejsce pracy: Szczecin

Oferujemy Ci:

- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

Powinieneś:

- bardzo dobrze znać język angielski
- posiadać wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- posiadać umiejętność pracy w zespole


Będziesz odpowiedzialny za:

- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. administracji zamówień” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52