Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Dodane Niedziela, 03 Grudnia 2017, 17:02:15, ID ogłoszenia: 16761Opis ogłoszenia Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Miejsce pracy: Szczecin
Oferujemy Ci:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Powinieneś:
- bardzo dobrze znać język angielski
- posiadać wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- posiadać umiejętność pracy w zespole
Będziesz odpowiedzialny za:
- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. administracji zamówień” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52
Opis ogłoszenia - Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum biznesowym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:
Młodszy specjalista ds. administracji zamówień
Miejsce pracy: Szczecin
Oferujemy Ci:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny
Powinieneś:
- bardzo dobrze znać język angielski
- posiadać wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- posiadać umiejętność pracy w zespole
Będziesz odpowiedzialny za:
- poprawną administrację zamówień
- kontakt mailowy z klientami zagranicznymi
- praca z systemem komputerowym (logistycznym)
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim z dopiskiem „Młodszy specjalista ds. administracji zamówień” na adres mailowy:
experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 52