Koordynator ds. Administracji Floty -SZCZECIN

Dodane Czwartek, 30 Listopada 2017, 20:14:07, ID ogłoszenia: 16714
Do negocjacji
Koordynator ds. Administracji Floty -SZCZECIN
Wyświetleń: 341

Opis ogłoszenia Koordynator ds. Administracji Floty -SZCZECIN

Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Administracji Floty
(pojazdy ciężarowe)

Opis stanowiska:

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:

• Zapewnienie obsługi administracyjnej floty pojazdów ciężarowych.
• Bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych i instalacji Spółki, w tym: zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
• Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pojazdów, instalacji i sprzętów należących do Spółki oraz prowadzonych remontów i modernizacji.
• Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami).
• Weryfikację zasadności napraw pojazdów ciężarowych prowadzonych w zakładowym warsztacie naprawy pojazdów ciężarowych oraz w firmach zewnętrznych.
• Organizację prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
• Nadzór nad gospodarką magazynową niezbędną do utrzymania floty i instalacji.
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym ewidencja i rozliczanie czasu pracy osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w Dziale.
• Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
• Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
• Stosowanie procedur obowiązujących w Spółce.

Oczekujemy od Ciebie:

• Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem floty pojazdów / zarządzaniem pracą warsztatu;
• Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilkuosobowym zespołem będzie niekwestionowanym atutem;
• Wykształcenia wyższego (preferowane: budowa maszyn, mechanika, logistyka);
• Umiejętności analizy danych, myślenia kategoriami efektywności kosztowej;
• Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
• Znajomości pakietu MS Office, w tym znajomości MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;
• Umiejętności pracy pod presją czasu;
• Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
• Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
• Prawa jazdy kat. B.

Pracując z nami możesz liczyć na:

• Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
• Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
• Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce);
• Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę;
• Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
• Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
• Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).

Aplikuj już dziś:

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś.

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 08 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Opis ogłoszenia - Koordynator ds. Administracji Floty -SZCZECIN

Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Administracji Floty
(pojazdy ciężarowe)

Opis stanowiska:

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:

• Zapewnienie obsługi administracyjnej floty pojazdów ciężarowych.
• Bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych i instalacji Spółki, w tym: zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
• Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pojazdów, instalacji i sprzętów należących do Spółki oraz prowadzonych remontów i modernizacji.
• Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami).
• Weryfikację zasadności napraw pojazdów ciężarowych prowadzonych w zakładowym warsztacie naprawy pojazdów ciężarowych oraz w firmach zewnętrznych.
• Organizację prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
• Nadzór nad gospodarką magazynową niezbędną do utrzymania floty i instalacji.
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym ewidencja i rozliczanie czasu pracy osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w Dziale.
• Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
• Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
• Stosowanie procedur obowiązujących w Spółce.

Oczekujemy od Ciebie:

• Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem floty pojazdów / zarządzaniem pracą warsztatu;
• Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilkuosobowym zespołem będzie niekwestionowanym atutem;
• Wykształcenia wyższego (preferowane: budowa maszyn, mechanika, logistyka);
• Umiejętności analizy danych, myślenia kategoriami efektywności kosztowej;
• Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
• Znajomości pakietu MS Office, w tym znajomości MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;
• Umiejętności pracy pod presją czasu;
• Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
• Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
• Prawa jazdy kat. B.

Pracując z nami możesz liczyć na:

• Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
• Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
• Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce);
• Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę;
• Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
• Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
• Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).

Aplikuj już dziś:

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś.

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 08 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.