konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych

Dodane Poniedziałek, 06 Lipca 2015, 16:42:09, ID ogłoszenia: 1745
Do negocjacji
konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych
Wyświetleń: 959

Opis ogłoszenia konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

W związku z rozwojem usługi pracy tymczasowej w województwie zachodniopomorskim, do naszego oddziału regionalnego poszukujemy kandydatów i kandydatek otwartych na poznanie branży HR na stanowisku:

konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych

Zakres obowiązków:

-aktywna sprzedaż usługi pracy tymczasowej na podległym terenie
-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami
-rekrutacja pracowników tymczasowych
-administracja personalna
-raportowanie i praca na KPI

Oczekiwania:

-minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B
-umiejętność nawiązywania, utrzymywania i budowania relacji biznesowych
-chęć rozwijania się w zakresie rekrutacji pracowników tymczasowych
-nastawienie na cele
-samodzielność
-wykształcenie wyższe
-komunikatywna znajomość języka angielskiego
-prawo jazdy kat. B

Oferta:

-Oferujemy pracę w dynamicznym środowisku o ugruntowanej pozycji na rynku – gwarantujemy rozpoznawalność marki i wysoce profesjonalne standardy międzynarodowej korporacji.
-Możesz się u nas realizować w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach. Mamy przygotowane ścieżki karier oraz korzystamy z narzędzi oceny kompetencji.
-Masz wpływ na kształtowanie się firmy oraz kierunki działań. Na co dzień spotkasz się z wyzwaniami w biznesie, dlatego też wspieramy Cię poprzez stałe szkolenia oraz nasz know-how.

Opis ogłoszenia - konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

W związku z rozwojem usługi pracy tymczasowej w województwie zachodniopomorskim, do naszego oddziału regionalnego poszukujemy kandydatów i kandydatek otwartych na poznanie branży HR na stanowisku:

konsultant ds. sprzedaży i rekrutacji pracowników tymczasowych

Zakres obowiązków:

-aktywna sprzedaż usługi pracy tymczasowej na podległym terenie
-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami
-rekrutacja pracowników tymczasowych
-administracja personalna
-raportowanie i praca na KPI

Oczekiwania:

-minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B
-umiejętność nawiązywania, utrzymywania i budowania relacji biznesowych
-chęć rozwijania się w zakresie rekrutacji pracowników tymczasowych
-nastawienie na cele
-samodzielność
-wykształcenie wyższe
-komunikatywna znajomość języka angielskiego
-prawo jazdy kat. B

Oferta:

-Oferujemy pracę w dynamicznym środowisku o ugruntowanej pozycji na rynku – gwarantujemy rozpoznawalność marki i wysoce profesjonalne standardy międzynarodowej korporacji.
-Możesz się u nas realizować w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach. Mamy przygotowane ścieżki karier oraz korzystamy z narzędzi oceny kompetencji.
-Masz wpływ na kształtowanie się firmy oraz kierunki działań. Na co dzień spotkasz się z wyzwaniami w biznesie, dlatego też wspieramy Cię poprzez stałe szkolenia oraz nasz know-how.