Doradca Klienta Bankowego
Dodane Piątek, 05 Stycznia 2018, 14:18:08, ID ogłoszenia: 17210Opis ogłoszenia Doradca Klienta Bankowego
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta świadczącego usługi bankowe, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Doradca Klienta Bankowego
Zakres obowiązków:
- otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych,
- prezentowanie ofert i sprzedaż produktów bankowych (kredyty indywidualne, biznesowe, hipoteczne),
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie) – ekonomiczne, finansowe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w oddziale Banku,
- obsługa komputera, programu Microsoft Office,
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, niszczarka, skaner, liczarka,
- znajomość aplikacji bankowych oraz kredytowych,
- prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie od 3.300,00 brutto/m-ąc + prowizja za realizację planów,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
- szkolenia,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Miejsce pracy: Police
W tytule wiadomości prosimy wpisać „Doradca Klienta Bankowego”.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: katarzyna@agencja-headhunters.eu
lub kontakt pod nr tel. 667 692 669
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych HEADHUNTERS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).
Opis ogłoszenia - Doradca Klienta Bankowego
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta świadczącego usługi bankowe, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Doradca Klienta Bankowego
Zakres obowiązków:
- otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych,
- prezentowanie ofert i sprzedaż produktów bankowych (kredyty indywidualne, biznesowe, hipoteczne),
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie) – ekonomiczne, finansowe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w oddziale Banku,
- obsługa komputera, programu Microsoft Office,
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, niszczarka, skaner, liczarka,
- znajomość aplikacji bankowych oraz kredytowych,
- prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie od 3.300,00 brutto/m-ąc + prowizja za realizację planów,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
- szkolenia,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Miejsce pracy: Police
W tytule wiadomości prosimy wpisać „Doradca Klienta Bankowego”.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres: katarzyna@agencja-headhunters.eu
lub kontakt pod nr tel. 667 692 669
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych HEADHUNTERS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).