Asystent Koordynatora Działu Operacyjnego
Dodane Niedziela, 09 Maja 2021, 11:42:07, ID ogłoszenia: 47685Opis ogłoszenia Asystent Koordynatora Działu Operacyjnego
Dla naszego klienta z branży handlowej poszukujemy osobę, która będzie wspierać w codziennej pracy Koordynatora Działu Operacyjnego. Zapraszamy do aplikowania.
Formularz aplikacyjny: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-Koordynatora-Dzialu-Operacyjnego/4859-2919-25-f1e-3756.html
W swojej codziennej pracy będziesz współpracować z Koordynatorem w następujących obszarach:
• tworzenie raportów za pomocą tabel przestawnych,
• tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
• obsługa faktur w systemie wewnętrznym,
• zamawianie hoteli w systemie wewnętrznym (w przypadku takiej potrzeby).
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
• potrafisz tworzyć tabele przestawne i generować raporty z ich wykorzystaniem,
• masz przynajmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym i/lub administracyjnym,
• jesteś osobą komunikatywną, otwartą w rozmowie, zorganizowaną i dokładną,
• potrafisz tworzyć proste prezentacje w Power Point,
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny).
Co otrzymasz?
• pracę w 100% zdalną w stabilnej na rynku firmie,
• umowę o pracę (telepracę),
• telefon,
• laptop,
• solidne wdrożenie wstępne na początku współpracy,
• wsparcie przełożonych oraz pracowników fundacji,
• pakiet opieki medycznej,
• bony świąteczne,
• pakiet sportowy,
• doświadczenie we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Mail, na który również możesz wysłać CV: rekrutacja@feelcomfort.pl (w tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska).
Opis ogłoszenia - Asystent Koordynatora Działu Operacyjnego
Dla naszego klienta z branży handlowej poszukujemy osobę, która będzie wspierać w codziennej pracy Koordynatora Działu Operacyjnego. Zapraszamy do aplikowania.
Formularz aplikacyjny: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-Koordynatora-Dzialu-Operacyjnego/4859-2919-25-f1e-3756.html
W swojej codziennej pracy będziesz współpracować z Koordynatorem w następujących obszarach:
• tworzenie raportów za pomocą tabel przestawnych,
• tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
• obsługa faktur w systemie wewnętrznym,
• zamawianie hoteli w systemie wewnętrznym (w przypadku takiej potrzeby).
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
• potrafisz tworzyć tabele przestawne i generować raporty z ich wykorzystaniem,
• masz przynajmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym i/lub administracyjnym,
• jesteś osobą komunikatywną, otwartą w rozmowie, zorganizowaną i dokładną,
• potrafisz tworzyć proste prezentacje w Power Point,
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny).
Co otrzymasz?
• pracę w 100% zdalną w stabilnej na rynku firmie,
• umowę o pracę (telepracę),
• telefon,
• laptop,
• solidne wdrożenie wstępne na początku współpracy,
• wsparcie przełożonych oraz pracowników fundacji,
• pakiet opieki medycznej,
• bony świąteczne,
• pakiet sportowy,
• doświadczenie we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Mail, na który również możesz wysłać CV: rekrutacja@feelcomfort.pl (w tytule maila należy wpisać nazwę stanowiska).